Friday, October 23, 2009

saya sungguh penat!

12.14 am~ hr nih br ar btol hr jumaat. hehe. tp dah masuk sbtu pon. hr nih sy btl2 penat k! x tpu pny. hr ni kena kj mlm...terlibat ngan penjualan rumah. hr ni lokasi ialah d per. awam desa rejang. fuh..blom pape lgik aku dah nebes! mn x nyer, jmlh penghuni kat c2 2 riban lebey. gilak ar!

hr nih aku sensorang jerk sbb partner aku ~ k. keron masih bercuti. agak membosan kan yer name nyer hr nih,, sbb xde geng nk berburak2! adeh! nsib bek si memey sengal tuh ade...huhu.. kalo x mati kutu aku gamak nyer! blom pape lgik aku dah agak tensi! mn x nyer, abg driver bole plak lmbt hr nih. kambing tol! kmpln len sume dah gerak dh. ktorg jerk blom. kol 6 ptg dah tgu kat bawah dah. skali abg drebar tuh smpei kol 6.30++ daaa!

smpei jerk desa rejang, ktorg tros g mkn dl. menu hr nih menarik jgak..bihun n roti jala. pastu ade beberapa jenis kueh n buah2 an. dah sudah mkn, ktorg pon memulakan la kj ~~ bg mknn kat tenant. keadaan hr nih terkawal sbb dorang x rebut2 cam kat tmpt2 sblm nih. alhamdulillah.. pastu taklimat pon bermula la...

dah smpei jerk sesi soal jawab, dah mula kecoh. mcm2 hal dorang x puas ati n nk tny b'iya2. keadaan dah jd agak panas. takot siot dok ctu. aku tkot kena serang jerk. huhu. tp seb bek la xde perkara yg x d ingini berlaku. fuh..selamat! tp 1 je la mslh nyer, dorang dok tny soklan bnyk2 smpei ktorg pon kna blk lmbt hr nih. adussss! tu yg letih nk mampos tuh!

so tu je la kot. badan dah letih tahap gaban...mate dah ngantuk tahap cipan...so, chow chin chow!

No comments:

Post a Comment