Friday, October 30, 2009

apakah rs ini?

8.42 pm ~ asal hr nih rs cm x best erk? perasaan rs cm bercampur baur...sedey+hiba+pilu..sume nyer ade. bnyk benda yg aku pk kn..ya Allah, tolong jauh kan aku dr perasaan ini. bercelaru ar! aduh!

hr nih, bos aku en razif last kt dbkl. nxt week dia da xde..dpt ofer kj tetap kat tmpt len. sonok jerk jd dia. kuar dr dbkl. aku nk jgak! tolonggg...nk kj tmpt len!!! adekah aku rs sedey sbb dia dah nk benti keje??? hurmmm...mgkin jgak ar kot. dia bos yg bek n very understanding. kate sebaye..so bole masuk ar kepale dia ngan ktorg sume. kekadang dia sll jg d buli oleh staff2 dia yg nakal2 nih..hehe. tp lepas nih ktorg x leh nk buli dia lgik sbb dia dah kj kt tmpt len. sape la gnti tmpt dia erk? hurmmm..just wait n see.

nxt week k. ira dah nk terbang ke tanah suci mekah menunaikan haji...ni jgak mgkin salah 1 perkara yg sedikit sebanyak wat aku sedey kot... ape2 pon alhmdulillah ade jgak rezeki dia nk g haji tahun nih. seronok nyer la. semoga k ira selamat pegi n selamat balik.. doakan yg baik2 utk org tau :) harap2 kt sn nnt akk akan dpt semua jwpn utk stp perkara yg terjadi selame nih..

blk umh len plak cite dia. masalah x sudah2 (biarlah rahsia apekah problemnyer...hukhuk)... aku pon pening ar. cian kat mak..msti dia pon lg pening memikirkan masalah anak2 yg x sdah2! mak...saba je la k. yg sorang tuh mmg dah x leh wat pe dah. bia je la dia pk ape yg terbaik utk diri dia sendiri. dia dah besa dah pon! nk ckp pon x gune. wat abes air liur jer!

ish...x best ar rs nih. tolongggg!!! ya Allah, tenangkan aku..

No comments:

Post a Comment